Top Tag

آموزش آشنایی با متاورس Metaverse – (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید)
https://fdrs.ir/w6t9

0:00:00 درس یکم: تعریف متاورس
0:06:32 درس دوم: لایه‌های متاورس
0:14:32 درس سوم: انواع فناوری‌های تشکیل‌دهنده
0:16:20 درس چهارم: فناوری‌های واقعیت‌های چندبعدی

متاورس (Metaverse) آینده اینترنت است. شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای بزرگ دنیا، مخصوصا شرکت‌های چندملیتی حوزه فناوری مثل گوگل (Google)، مایکروسافت (Microsoft) و متابرنامه‌ها اقدامات عظیمی برای متاورس دارند. اما سوال اصلی بسیاری از کاربران عادی این است که متاورس دقیقا چیست؟

در حقیقت، متاورس یک موجود یا ماهیت واحد نیست، بلکه تلاقی مجموعه‌ای از تکنولوژی‌هایی است که با همکاری و ارتباط با یکدیگر در سطوح مختلف، جهانی جدید خلق می‌کنند که موازی جهان امروزی ما، هم‌زیست ما خواهد بود. جهانی مجازی که دوقلوی جهان حقیقی ما است.

تقریبا همه کارهایی که در جهان امروزی انجام می‌دهیم، در متاورس ممکن خواهد شد. کارهایی مانند خرید ملک، ثبت شرکت، رفتن به مدرسه، دانشگاه و باشگاه، خرید‌و‌فروش کالا و سهام، ارائه خدمات و سرمایه‌گذاری در متاورس امکان‌پذیر است. در حقیقت متاورس، جهان شگفت‌انگیز موازی جهان حقیقی ما است. در این فرادرس، تمام مسائل و مبانی فناوری‌های بنیادی متاورس به‌ صورت علمی، عملی و مرحله‌به‌مرحله ارائه می‌شود. در این آموزش به سایت‌ها و پلتفرم‌ها، نرم‌افزارها، بانک‌ها، املاک و بازی‌های متاورس مراجعه می‌کنیم و زمینه‌های کار، سرمایه‌گذاری، تحصیل، بازی و… را بررسی می‌کنیم. اگر شما علاقه‌مند هستید به:

سرمایه‌گذاری در متاورس
بازی و کسب درآمد
تحصیل و آموزش
تجارت، کسب‌و‌کار و نهایتا زندگی زودهنگام در متاورس
این فرادرس به شما در این مسیر کمک می‌کند. پس از پایان این آموزش، درک کاملی از مبانی متاورس و فناوری‌های خالق آن به دست خواهید آورد. با زمینه‌های کار، فعالیت و سرمایه‌گذاری در متاورس آشنا خواهید شد و به عنوان پیشگامان و شهروندان پیشرو، ملزومات این جهان جدید را برای ورود به آن، بهتر خواهید شناخت.

آموزش آشنایی با متاورس Metaverse – (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید)
https://fdrs.ir/w6t9

You may also like

© Saeculum XXI Rich X Search. All Rights Reserved.